Meest gestelde vragen

Ben je Xelio klant en heb je problemen met inloggen in Nmbrs? Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Liever iemand van ons team spreken? Bel gerust met 085 022 05 84

 

Waarom lukt het mij niet om in te loggen?

Meestal klopt in dit geval je gebruikersnaam of wachtwoord niet. De gebruikersnaam is je emailadres.
Bent je het wachtwoord vergeten? Klik dan op de link ‘wachtwoord vergeten’ en je ontvangt een mail om zelf je wachtwoord aan te passen.

 

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Vanaf 25 maart ondersteunt Nmbrs® enkel wachtwoorden welke aan de onderstaande eisen voldoen:

  • Minimale lengte van 15 tekens
  • Moet tenminste één hoofdletter bevatten
  • Moet tenminste één kleine letter bevatten
  • Moet tenminste één cijfers bevatten
  • Moet tenminste één speciaal karakter bevatten
  • Mag geen algemeen wachtwoord zijn
  • Mag niet het woord ‘Nmbrs’ of ‘Visma’ bevatten

 

Wat moet ik doen wanneer ik een melding krijg over een IP adres?

Je hebt een nieuwe server/ provider of logt in op een andere locatie. Je ontvangt van ons een mail met een correcte link. Ben je niet ingelogd, of is er geen sprake van een ander IP adres? Dan mag je de link niet aanklikken, maar hier een melding van maken bij ons. Je krijgt van ons een mail met daarin een link.

 

Veelgebruikte formulieren

Toelichting jaaropgave

Met ons samenwerken?

Meer info
1
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×